Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

so
sophiass - 27-05-2015 03:43:05
Elektronica & TV

Advies over Vodafone

Ik heb echt na een lange tijd slechte ervaring gehad met vodafone. en ik ben niet echt blij. ken je de term hell knows no fury as a woman scorned. als ik het goed heb gezegt. zo voel ik mij als ware. ik heb letterlijk heel veel verhalen gelezen bij kassa. van te hoge rekeningen, misleiding, slechte klantenservice tot slechte reparatie. bij de provider genaamd vodafone.

wij hebben zoveel equipments tegenwoordig dat ons kan beschermen. maar we gebruiken het niet. al zijn het kleine dingen die je kan helpen dat je niet opgelicht word.

hier zijn tips and tricks, dt misschien jou kan beschermen van het ellende wat ik meemaakte !

hoge rekeningen
heb je hoge rekening en geeft vodafone jou de smoes. je telefoon gebruikt data midden in de nacht of het ligt aan je telefoon. jij als een simpel klant kan het niet nachecken.

zoek online de beste app om je data gebruik bij te houden. email zelfs apple, google play of overige. met de beste data app. en vraag een bevestiging met email.

download the app en maak constant screenshots met datum en tijd. en vooral voor slapen gaan. volgend ochtend maak ook screenshot. om te kijken of je werkelijk data hebt gebruikt.
en hou het bij tot je rekening binnenkomt.

en bewaar ook al je smsjes. zoals uit het niets dat je zoveel procent van je bundle hebt gebruikt !


misleidende reclames

enige wat ik kan zeggen is read between the lines. lees alle voorwaarden. ik weet het klinkt raar. maar geloof de verkoper niet. hij/zij is even tijdelijk je vijand.
ik weet het klinkt aantrekkelijk, je wilt nu de nieuwe telefoon of ipad. maar wacht een dag en lees alles netjes. doe je research. en als je de termen niet begrijpt er zijn consument adviseurs of andere services dat je kan helpen. (ik zal even uitzoeken. welke het beste is)

reparatie

als je telefoon mankementen heeft.

ga naar een officiele reparateur. laat hun je telefoon bekijken. (zonder het uit mekaar te halen. vraag hun advies en officieel statement.) de reden waarom ik het tussen haakjes zet, is omdat ze een excuus kunnen gebruiken als, jemoest je telefoon naar vodafone brengen.

maar als je een iphone hebt vraag apple store voor een statement. breng het daarna naar vodafone. en dan kijken of je werkelijk officiele apple onderdelen in je telefoon krijgt.

heb je alsnog kuren door dyna fix. je hebt bewijs dat het aan de vodafone reparatie ligt. je kan dan kijken of ze echt werkelijk jou helpen. en bewaar alle bonnen en alle emails omdat je zonder mobiel zit door hun nalatig service.

klantenservice !

vertrouw niet op het machine. wij nemen mogelijk dit gesprek op voor trainings doeleinden.

heb je een medewerker aan de lijn. neem ze zelf op. zet je telefoon op luidspreker en neem het gesprek zelf op. en vraag hun naam, datum en tijd ! en alles wat je hebt besproken ! vraag voor email bevestiging ! en bewaar ze ! bewaar alles !
schrijf je een brief ! maak een kopie. en koopzegels en bewaar de bon waar je zegels hebt gekocht. dat is je bewijs van datum en tijd. maak ook foto met je post en bon. (eventueel als de sigaar winkel camera heeft zwaai naar de camera)

het is allemaal bewijs dat jij moeite hebt gedaan.

en als je extra geld wilt besteden. aangetekent brief sturen.

als ze eventueel zeggen kijk op my vodafone ! maak een home printscreen en ga naar paint en plak met control + c ! en bewaar het. voor het geval dat je account op magische wijzen weer actief is!

dit zijn allerlei wijzes. dat je even jezelf mee kan helpen !