Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ik
ikbenhetzat - 27-05-2015 17:38:46
Computers & Telefonie

hoge kosten Ziggo/upc

Al jaren klant van upc geweest en nu problemen met ziggo.
onze media box was net kapot toen ziggo het overnam en een horizonbox was de enige optie.
de prijs zou gelijk blijven dus geen zorgen, maar nu meer dan € 45,00 betalen omdat het opeens een nieuw pakket word.
na een vreemd telefoongesprek met een boer van ziggo, aansluitkosten € 29.00? zelf aangesloten en hier niets over vermelden.
ze kijken wel uit, dan raken ze weer duizenden klanten kwijt.
tip, kijk geregeld je afrekeningen na, word zonder melding naar boven aangepast door de schurken.
kijk verder naar andere providers, doe ik nu ook