Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
monicabisschop - 27-05-2015 18:28:49
Computers & Telefonie

annulering abonnement verlenging Ben bevestigd maar wordt intern niet verwerkt? wat zijn mijn mogelijkheden

Heb per mail van ben bevestiging (ook per telefoon, heb dit opgenomen met camera) dat mijn verlenging abonnement is geannuleerd en ik 1 maand opzegtermijn heb en weg kan. bestelling bij nieuwe provider geplaatst. ben geeft mijn nummer niet vrij. meerdere telefoontjes van mij naar klantenservice en nieuwe provider naar ben. niets helpt. ik wil mijn nummer meenemen. hoe kan ik dit regelen buiten ben???