Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 01-06-2015 19:35:36
Computers & Telefonie

Tele 2

Bij deze een vraag naar ervaringen met tele 2.
vanavond probeerde ik tele 2 te bellen met vraag op er een storing is in postcode gebied 7322. mijn echtgenote is in dat gebied aan het werk en kan niet meer bellen en ook niet ontvangen, telefonie vaste lijn. ik bel tele 2 vanaf een andere locatie en het blijkt dat men niet kan helpen. tevens blijkt dat na intensief zoeken op i-net uitsluitend mobiel bellen wordt genoemd. bijzonder opvallend is ook nog het 'gejij en jou' bij het keuzemenu/telefoonbeantwoorder. mogelijk voor sommigen ouderwets maar over service gesproken?? voor de goede orde: gevraagd werd om vanaf locatie te bellen en dat is ook nog via een betaalnummer!

wat is hieraan te doen (anders dan zo snel mogelijk opzeggen?)