Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
dekort - 06-06-2015 15:03:43
Computers & Telefonie

Onterechte belkosten bij bundel? (buitenland)

Mensen,

wij zitten met een discussie met tele2.

recentelijk hebben we een verlenging gedaan voor de telefoon voor mij en mijn vrouw.
mijn vrouw had voor mij een microsoft lumia besteld en voor haar een samsung galaxy core. vervolgens hebben wij met elkaar gewisseld.
ze kwam er achter dat er voor de lumia nog geen app beschikbaar is en de webpagina ook niet altijd beschikbaar. voor de zekerheid heeft ze toen haar abonnement verhoogd naar 400 minuten ( tot aan september want dan gaat haar abonnement net als mijn abonnement over op onbeperkt.

daarnaast heeft ze toen gevraagd hoe ze het beste naar mobiele nummers in zuid-afrika kan bellen omdat haar zus op sterven ligt.
er is er toen door de sales afdeling aangegeven dat ze dan whatsapp kan gebruiken.
mijn vrouw is toen met de lumia naar zuid-afrika gaan bellen en heeft regelmatig proberen in te loggen op de website.
na een aantal dagen kwam ze er in en schrok ze zich dood er was 177 euro buiten te goed.
na contact met tele2 kwam hier uit, dat ze met whatapps( dat konden ze zien) naar zuid-afrika had gebeld, maar ze hier verder niks mee konden doen.
na overleg werd mij aangeraden een restitutie verzoek in te dienen en even te zoeken hoe het precies zit met bellen naar whatsapp.
mijn vrouw heeft toen nogmaals de sales afdeling gebeld van en ook daar werd gezegd dat ze met whatsapp gewoon gratis kan bellen naar zuid-afrika.

vervolgens ben ik zelf gaan kijken op de website van whatsapp en daaruit blijkt, dat bellen met een microsoft telefoon nog helemaal niet ondersteund wordt dus je belt dan gewoon op eigen kosten.

vandaag 6-6-2015 werd ik gebeld door de restitutie afdeling en deze gaven aan dat ze weinig konden doen want we hadden het zelf na moeten kijken. terwijl meerdere medewerkers ons het zelfde verhaal hadden verteld....
\
graag wil ik weten of het zin heeft dit aan te vechten?
daarnaast willen wij graag per direct af van al onze contracten ( 2 x mobiel en internet/tv en bellen) en willen overstappen omdat we als leugenaar worden gezien ( ook al geeft de medewerker die we vandaag spraken aan dat hij ons geloofd maar er niks mee kan doen)
er worden notabene gesprekken opgenomen en de naam van de persoon die het toegezegd heeft is ook bekend.

alvast bedankt voor u reactie(s)

met vriendelijk groet,
familie de kort