Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roy151515 - 08-06-2015 21:29:53
Auto & Vervoer

Januari abonnement geannuleerd geld nog steeds niet terug ontvangen

Beste,

na 5 maanden contact via telefoon, twitter, facebook en het ns forum ben ik het zat.

op 6 januari heb ik een abonnement, van €459, via de site besteld en betaald via ideal. deze heb ik dezelfde dag nog opgezegd omdat er een dag tussen mijn oude en nieuwe abonnement zou zitten, domme fout ik weet het. maar de mevrouw aan de telefoon had het gelijk voor me geannuleerd en mij hiervan een bevestiging gestuurd. hierin stond dat ik over 10 werkdagen mijn geld terug zou ontvangen.

drie weken later en ik heb mijn geld nog niet ontvangen. na een telefoontje met een vriendelijke dame kwam ik erachter dat de betaling 18 januari is klaargezet en dat ik het spoedig zou ontvangen.

vier weken later, nog niks of ik nog even geduld kon hebben.

zes weken later, nog steeds niks. weer gebeld en er werd me geruststellend verteld dat ik niet heel lang meer zou moeten wachten.

acht weken later nog niks weer gebeld en weer gerust gesteld.

tien weken later nog steeds niks. nu begin ik mijn geduld te verliezen. bellen met een al geïrriteerde mevrouw en die begon me te vertellen dat ik maar moest aangeven dat ik het niet heb ontvangen. en niks is digitaal in te leveren.

twaalf weken verder nog steeds niks. nu ben ik het goed zat te worden. in mijn pauze langs een ns loket gegaan met mijn probleem en mijn internet bankieren om maar aan te tonen dat ik niks terug heb ontvangen. de vriendelijke dame belt met haar mobiel naar het ns klantnummer. eindelijk zijn we erachter waarom ik mijn geld nog niet heb ontvangen. het blijkt dat er een terugboeking is klaargezet echter omdat ik via ideal betaal word deze nooit volbracht. ze zouden dit corrigeren en ik zou over ongeveer vier weken mijn geld ontvangen.

nu vijf maanden verder en ik krijg nog steeds te horen dat of de persoon die mijn restitutie zou regelen niet aanwezig is of dat het spoedig om mijn rekening zou staan.

ik ben nu op het punt dat ik er aan denk om naar de rechtbank te stappen. echter heb ik geen rechtsbijstandsverzekering. is het dan wel mogelijk om hier iets van te maken. het gaat om dik €450 waar ik al vijf maanden op zit te wachten.