Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bank14it - 11-06-2015 16:24:21
Vrije tijd & Tuin

geklungel en bestelduur

In mei 2014 hebben wij een lounche set gekocht bij garden life style. al snel ontstonden er vlekken op de all-weather kussens die er niet meer uit gingen. nu is garden life style zonder meer bereid om alles op te lossen. ze erkennen dat de kussens niet goed behandeld zijn geweest. maar door wachttijden van de bestellingen van acht tot tien weken (alles moet uit china komen), door vergeten te bestellen en het maken van fouten zijn de problemen nog steeds niet opgelost. ik heb nu nieuwe hoezen maar de binnenkussens waren ook verteerd en die waren niet besteld. we zijn nu een jaar verder en de vulling van de rug kussens zit voor voorlopig in plastic vuilnis zakken die door de hoezen heen schijnt en knispert. ook zit de bekleding van de zitkussens niet meer strak. ik wil eigenlijk als genoegdoening een deel van mijn geld terug. op mijn mail hierover is niet gereageerd. mijn vraag is of er een juridische basis is waarop ik een deel van mijn geld terug kan krijgen.