Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wim koevoet
wim koevoet - 12-06-2015 12:06:02
Elektronica & TV

Garantie TV

Mijn samsung tv vertoont shading,dat betekend dat een deel van mijn scherm grijs dorschijnend worden en dat is meestal na veroudering.
ik heb de tv 2 en een half jaar geleden gekocht,dus hij is net 5 maanden over de garantie termijn heen.
ik heb hem op laten sturen want bij foto klein was de garantie verlopen en moest ik zelf voor de reparatiekosten opdraaien.
een week later ontving ik een brief met daarin 3 keuzes
1 ik krijg de tv terug en moet € 78,- betalen voor de onderzoeks kosten (hier is bij het behandelen van mijn klacht niets over gerept)
2 er moet een nieuw panel (beeldscherm in €580
3 ik betaal niets en laat de televisie bij hun
nu is mijn vraag in hoeverre heb ik nog recht op garantie,het gaat toch ook over de gemiddelde verwachte bedrijfsduur van een produkt.
wat raad u mij aan om te doen
mvg wim