Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

w.
w.haarsma - 15-06-2015 16:52:57
Auto & Vervoer

'formele klacht' indienen

Onze locale dealer (van de udenhout in eindhoven) heeft aangegeven dat de enige weg die wij kunnen bewandelen om in contact te treden met de fabrikant van onze auto (skoda) is om een 'formele klacht' in te dienen. deze zal dan via onze locale dealer (van de udenhout in eindhoven) bij de juridische afdeling van skoda terecht komen. wij zouden graag in contact willen treden met de fabrikant van onze auto (skoda) over een defect aan de koppelingsplaat van onze auto, wat volgens ons te wijten is aan een fabricage fout. skoda weigert om de kosten die gemoeid waren met de reparatie van dit defect voor haar rekening te nemen.
welke stappen kunnen wij als consument nemen?