Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bl
blackpearl - 16-06-2015 22:33:47
Vrije tijd & Tuin

betaling die niet ontvangen is

Mijn dochter sluit bij fitness puur een jaarabonnement af in het begin van dit jaar en besluit om via een automatische incasso te betalen. het bedrag wordt afgeschreven en weer terug geboekt. eind februari incasseren ze het weer. ik ben al maanden bezig om ze duidelijk te maken dat ik gewoon betaald heb. ik ben langs geweest met mijn betalingsbewijs, heb mijn bank laten bellen. tijdje niets gehoord dacht het is opgelost. in april incassobureau weer alles overlegd niets meer gehoord tot ik weer een ander incassobureau op mijn dak kreeg. weer alles gefaxt en dan hebben ze het ineens niet ontvangen terwijl ik het faxrapport keurig bewaard heb. nu word ik gedagvaard. vandaag juridisch loket gebeld die op hun beurt ook weer met het incassobureau hebben gesproken. ook mevrouw van dam van het juridisch loket geeft mij nu sterk de indruk dat ik gewoonweg lieg en niets betaald heb. van woede en onbegrip heb ik gehuild. de enigste die me al maanden geloofd is mijn eigen bank die zegt mevrouw u heeft eind februari keurig betaald en begrijpen niet waarom puur het uit handen heeft gegeven omdat mevrouw janssen van de rabobank ook nog contact heeft gehad met de manager van puur. de rabobank is nu een intern onderzoek gestart omdat de tegenpartij daar ook een rekeningnummer heeft. ik ben het geld kwijt en hun hebben zogenaamd niets ontvangen terwijl ze het zelf geincasseerd hebben. het probleem is ook dat mijn dochter al maanden de toegang wordt geweigerd omdat ze zogenaamd niet betaald heeft.ik denk dat de boekhouder maar eens moet nagaan wat hij met het geld heeft gedaan en niet ik.