Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
bredanoord - 18-06-2015 18:36:35
Elektronica & TV

Retour pakket zoek geraakt bol.com waardeloos klantenservice

Hallo allemaal.

30-05-2015 heb ik een pakketje retour gestuurd naar bol.com
dat pakketje is nog niet door bol.com ontvangen en als ik het pakketje volg op de website van post nl dan zie ik dat de status ongewijzigd is namelijk: zending is ontvangen door post nl.
ik heb bij bol.com gekozen voor achteraf betalen en zei blijven mij betaal herinneringen sturen. ben ik verplicht te betalen mocht het pakketje niet terecht komen??? ik heb mijn track trace bon het bewijs dat ik deze heb afgegeven bij een post nl punt.

ps: bol.com heeft een zeer slechte klantenservice google er maar op los.

alvast bedankt.

gr.