Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

inekel1953
inekel1953 - 22-06-2015 14:52:54
Geldzaken & Recht

ABN-AMRO verplicdht contactloos betalen

Beste mensen,

graag verneem ik van u, wat ik kan doen om van de abn-amro bank niet contactloos te moeten betalen.

na, 46 jaar als klant bij de abn te zijn, voel ik mij nu in het nauw gedreven.
per 1 juni wordt mijn huidige pinpas door de bank automatisch ongeldig, dus onbruikbaar gemaakt.
al pin ik nooit in winkels of elders, die gebruik ik alleen bij de bank om daar op hun computer te internetbankieren en binnen in de bank neem ik per week of twee weken geld op.
om hier te kunnen komen, moet ik wel een klein aantal kilometers rijden met de auto om er te komen. toch dit heb ik er wel voor over omdat ik zo een helder en duidelijk overzicht heb, wat mijn inkomsten en uitgaven zijn.
al heb ik wel altijd mijn pinpas bij mij omdat dat er ooit iets kan gebeuren en je die pas nodig kan hebben.

de eerdere berichtgeving dat de hoge heren 6 miljoen niet voldoende vinden en toch nog een miljoen erbij willen c.q. eisen kwam bij mij al niet sociaal over, toch nu ze deze maatregel toch weer in willen voeren en dit keer gaan doordrukken.
daarom ben ik op zoek naar een betere of andere mogelijkheid of naar een andere bank over te stappen, toch heb ik vernomen dat dit een hele klus is, i.v.m. de vele automatische afschrijvingen. ik kan en wil het mij niet in de financiƫle problemen brengen en heb geen reserves om die bepaalde periode van een maand te overbuggen. gezien het feit dat ik op dit gebied ondeskundig ben en de medewerk(st)er van de abn bank heb gevraagd of ik het contactloos betalen ongedaan kan maken door iets uit te schakelen werd mij medegedeeld, dat ik dan een andere pas tegen betaling kan kopen!!
zo kunnen ze mij alles vertellen wat en zoals zij dat willen, daarom richt ik mij tot u allen met de vraag wat en waar zijn mijn mogelijkheden zodat ik niet contactloos moet gaan betalen?

met belangstelling en hoopvol kijk ik uit naar uw reacties zodat ik samen met u allen een weloverwogen beslissing kan maken.

met vriendelijke groet,
ineke l 1953
c.q. ineke 5 x l