Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mb
mb2015 - 30-06-2015 12:19:16
Huishouden & Energie

Wat is een goede compensatie?

Met pasen hebben we een nieuwe keuken gekocht voor in ons nieuwe huis. deze nieuwe woning is helemaal leeg opgeleverd en 1 juli krijgen we de sleutel. in april is de voorlopige levertijd afgesproken in de week van 1 juli, maar dit zouden we nog aanpassen. in mei is er mailcontact geweest met de winkel, wij hebben de leverweek gewijzigd naar week 30. dan zouden wij de vloer erin gelegd hebben, geschilderd en alle leidingen op de juiste plaats liggen. de keukenwinkel heeft hier niet op gereageerd dus we gingen ervan uit dat het goed zat. het was namelijk een orderbevestiging, wat een officiele mailnis die ze dan weer doorsturen naar het hoofdkantoor. tot we deze week werden gebeld door het hoofdkantoor, de keuken wordt 1 juli geleverd. na een heleboel telefoontjes waarin duidelijk werd dat het echt de fout was van de keukenwinkel, wordt de keuken nu pas 17 augustus geleverd, er bleek geen andere mogelijkheid. nu wonen wij straks 3 weken zonder keuken in onze nieuwe woning. de keukenwinkel denkt nu na over een goede compensatie hiervoor en komt daar eind van de week op terug.

wat vin de en jullie een realistische en goede compensatie voor het feit dat wij straks 3 weken zonder keuken zittem door een fout die bij hun ligt?