Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

oe
oeveren - 04-07-2015 13:52:03
Auto & Vervoer

Avis past huurprijs aan zonder dat contract gewijzigd is

Voor onze zomervakantie in de verenigde staten hebben we via een reisagent een verzorgde reis geboekt, inclusief een huurauto bij avis. na het ontvangen van de reisbescheiden heb ik op de website van avis de contactgegevens aangepast omdat deze onjuist waren. er zijn verder geen wijzigingen in het contract aangebracht, alleen e-mail adres, telefoonnummer en vlucht informatie. na wijziging van deze informatie werd de huurprijs ineens met ongeveer 500 euro verhoogd. ik heb hiervoor contact gehad met avis, zij vertelden me dat ze hier niets aan konden doen en dat ik contact op moest nemen met de reisagent. de reisagent vertelde me dat dit een probleem van avis was en ik dit met avis zou moeten oplossen (je voelt hem aankomen: kastje - muur...). ik weer met avis gebeld maar zij hielden voet bij stuk. het enige dat zij kunnen doen is dat ik de meerprijs betaal bij het ophalen van de huurauto en kan proberen het teveel betaalde bedrag later terug te claimen (heel vreemd). daarna weer contact gehad met de reisagent die me vertelde dat ik niet zo maar informatie moet aanpassen bij reserveringen. ik vertelde de agent dat als ik stoelen reserveer voor de vliegreis ik dit ook gewoon kan doen zonder consequenties en dat ik het vreemd vind dat dit zomaar allemaal kan. ik heb vervolgens een e-mail naar de reisagent verstuurd waarin ik aangeef dat de agent het probleem moet oplossen omdat de reisinformatie in de reservering verkeerd/onvoldoende was. persoonlijk ben ik van mening dat avis dit moet oplossen maar hier is geen speld tussen te krijgen.
misschien heeft iemand een soortgelijke ervaring of kan aangeven hoe ik dit kan oplossen.

het is in ieder geval een heel vervelende situatie.

mvrgr,

dik