Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeroenpm - 07-07-2015 10:39:10
Geldzaken & Recht

Senioren GSM

Op 30 6 2015 samen met mijn moeder (83) bij bcc.nl een senioren gsm gekocht (ik dacht nog door bij een betrouwbare partij te kopen zij het internet zou gaan vertrouwen) en direct met ideal betaald (doet zij nog zelf, maar moest ook even wennen aan de nieuwe rabo systematiek).

voor een oma'tje van 83 al heel wat.

direct de bevestiging gekregen dat 'ie de volgende dag afgeleverd zou worden. tot op heden niets ! contactcenter = onbereikbaar, op de site is het ordernummer onbekend en op diverse fora blijkt dat zij dit al langer flikken. gouden bergen beloven en niets waarmaken, al weken niet.

klanten niet juist informeren en misleiden. en mijn moeder voelt zich nog meer in de kou gezet door "de maatschappij", order annuleren moet via het contact center, maar die zijn dus onbereikbaar. schandalig dat bcc hier mee weg komt. ook al via de thuiswinkel een klacht gemaild, maar ook daar geen reactie.

zijn wij de enige? wat hier tegen te doen.