Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerkje - 09-07-2015 11:18:51
Vrije tijd & Tuin

fiets Stella niet geleverd

Hallo,
ik heb een aankoop gedaan bij stella fietsen. nu blijkt dat deze niet te leveren is en ook niet meer in de voorraad komt,. zij stellen voor een andere uit te zoeken of een andere kleur. dat wil ik niet en wel om het volgende feit.
ik belde om te weten te komen, wanneer mijn fiets zou worden geleverd. de afspraak was ( gerekend vanaf 17 juli 2015) dezelfde week of de week daarop.
toen ik belde werd ik in de wacht gezet, dit tot 3 keer toe en 3 keer werd ook de verbinding verbroken, zonder dat ik iemand had gesproken.
de vierde keer kreeg ik dan eindelijk te horen dat de fiets die ik had besteld en waarvoor ik een aanbetaling van € 100,- heb gedaan niet meer voorradig was en uit de collectie was genomen, dus ook niet meer te leveren. ik kon een andere kleur , wit, of een andere fiets uitzoeken.
ik heb te kennen gegeven dat ik dit niet wil. ik ben 63 en wil niet op een witte fiets fietsen en ik was ook het vertrouwen in stella kwijt, na 3 keer te zijn verbroken wat betreft telefonie.
nu moest ik het canselen schriftelijk doen, via mail of brief.
ik heb nu 2 keer een mail gestuurd waarop ik geen antwoord krijg. vorige week woensdag en gisteren opnieuw, waarin ik vraag of ze mij een antwoord willen sturen op mijn mail.
kan ik toch maar beter een aangetekende brief sturen?

graag zie ik uw antwoord tegemoet.

vriendelijke groet,

gerkje [edit redactie: persoonsgegevens]