Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
heijkers - 13-07-2015 18:46:16
Elektronica & TV

klacht postbezorger POSTNL

Ruim 1 maand geleden bij postnl klacht ingediend dat 'n bezorger van hun koelkast leverde via wehkamp, en de oude koelkast alleen meenam als hij contant 10 € zou krijgen.
koelkast voor mijn ouders op leeftijd besteld en deze betaalde de man 10€.
na diverse telefoontjes gepleegd te hebben omdat er steeds geen terugkoppeling was geweest vandaag gehoord dat bezorger aangesproken was. deze wist echter niet dat de oude koelkast gratis meegenomen diende te worden. verder afhandeling kon mijnheer aan de telefoon niet vertellen. daar zou ik nog over horen. omdat ik echter al ruim 5 weken aan het wachten ben op reactie, vroeg ik op welke termijn dat ik antwoord zou mogen verwachten, vertelde hij dat ik niet continue hoefde te bellen en liet me verder niet uitpraten maar verbrak de verbinding.