Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeffrey40 - 16-07-2015 18:06:35
Computers & Telefonie

Vodafone betalingsproblemen

Beste,

sinds 3 weken bestookt vodafone mij met sms'jes over een een "openstaande"factuur en of ik deze zo spoedig mogelijk wil betalen.
nu is het zo dat deze factuur allang betaald is en ik hun hiervan op de hoogte heb gesteld via de chat, telefonisch en mail met bewijs van handmatige betaling met vermelding van klantnummer en factuurnummer.
helaas heeft desbetreffende medewerkster op de credit admin afdeling een bord voor haar hoofd want ze heeft het steeds dat het om een auotmatische incasso gaat terwijl ik de betaling handmatig heb gedaan wat ook erkent wordt door mijn bank zelf..
nu is mijn vraag dus, wat kan ik hiermee want het staat voor 100% vast dat de betaling op hun rekening terecht is gekomen maar zij ontkennen dit nog steeds..
mijn bank stelt voor om aangifte te doen maar is dit de juiste stap?

met vriendelijke groet,
jeffrey