Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
kees88 - 17-07-2015 18:54:48
Computers & Telefonie

abonnement vodafone

Op 29 juni 2015 bestelde ik bij vodafone via de website een nieuwe iphone 5c. dit deed ik omdat mijn huidige contract af zo lopen op 10-8-2015. na ontvangst van het toestel bleek dat er geen activatie code aanwezig was voor mijn simkaart, tevens bleek na een dag gebruik dat bluetooth niet werkte.
ik na een winkel van vodafone alwaar ik netjes werd geholpen en men adviseerde mij om het toestel aan te bidden voor reparatie, nu dat deed ik toch maar niet want ik had een nieuw toestel besteld en geen kapotte.
dus volgens de richtlijnen van vodafone het gehele abonnement geannuleerd. en toen begonnen de problemen
ten eerste was terug zetten van het nieuwe abonnement naar het oude niet binnen 4 a 6 weken mogelijk. dus dit zou betekenen dat ik per 10-8-2015 geen telefoon meer heb en dat vodafone hier helaas niets aan kon doen, dit kreeg ik te horen uit de mond van een klanteserver.
in een woord belachelijk