Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
winsdale - 20-07-2015 12:39:49
Huishouden & Energie

Senseo geld terug actie

Ik ben echt woest. eind januari en begin februari 2015 heb ik voor mijzelf en mijn zoon een ?#?philips? senseo latte duo hd7857/50 - titanium zwart à 169,- per stuk gekocht. ?#?senseo?# had een teruggaafactie van € 50,- . leuk aanbod nietwaar. bonnen en streepjescode van de dozen apart van elkaar opgestuurd. wat er ook kwam niet de € 50,- . ik gisteren nogmaals mijn rekening nagekeken en mijn zoon ook. noppie nada.... heb ik gisteren een klacht ingediend en kreeg vanochtend één of andere callcenter medewerkster die me in gebrekkig nederlands probeerde af te zeiken met de melding dat ik binnen 6 weken had moeten reageren. hier ga ik dus niet mee akkoord. ze proberen me nu € 100,- door mijn neus te boren. toen ik de dame haar naam vroeg weigerde ze die te geven en hing op. ben benieuwd of anderen dit ook meegemaakt hebben. kan me echt niet voorstellen dat dit "toevallig" alleen bij ons gebeurd.