Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
madmega - 20-07-2015 19:19:04
Huishouden & Energie

Brugman Badkamers

Wij hebben afgelopen zondag bij brugman keukens in zaandam een contract getekend voor een badkamer van 2550 euro. ik heb 3 keer gevraagd of daar de montage kosten waren inbegrepen en dat werd beaamd. ik heb zelfs een montageplan waar die kosten bij staan. minder dan 24 uur later werd ik gebeld dat ze zich vergist hadden en dat er nog een keer 380 euro montage kosten bij kwamen. ik heb gezegd dat ik daar niet mee akkoord ga, toen gaven ze een antwoord dat ze daar de helft van willen betalen, ik heb toen duidelijk gemaakt dat ik de order afkets en dat ik mijn aanbetaling van 500 euro terug wil omdat het vertrouwen weg is. nu krijg ik te horen dat het niet kan, en dat ik die 380 euro niet hoef te betalen maar dan wordt er ook niets geinstalleerd. wat kan ik doen ?
ik vind dat zij eenzijdig het contract waarvoor ik getekend heb, hebben aangepast, ik heb verder geen voorwaarden meegekregen over annuleren of wat dan ook, alleen een 2 delige orderbevestiging, montageplan, kopie van mijn pin bon en een aanbetalingsbrief.