Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jo73 - 24-07-2015 12:12:18
Computers & Telefonie

internetprovider zegt abonnement op ivm onvoldoende netwerkcapaciteit

Dag allemaal,

onlangs kregen we een brief van onze internetprovider dat ons abonnement zal worden beeindigd miv 1 oktober. dit omdat we op ons adres onvoldoende netwerkcapactiteit hebben en ze daardoor niet de internetverbinding leveren die past bij de basiskwaliteit die ze willen bieden. we wonen in het buitengebied van arnhem, 8 km van de dichtsbijzijnde wijkcentrale, dus dat klopt wel. tot nu redden we ons wel met een erg trage verbinding, maar helemaal geen internet meer is natuurlijk niet acceptabel in deze tijd!

heeft iemand tips welke stappen we nu kunnen nemen? wie is bijvoorbeeld verantwoordelijk voor het onderhoud en een afdoende dekking en verspreiding van die wijkcentrales? speelt de gemeente hier ook een rol in, of misschien de provincie?

we willen graag ook aangesloten blijven bij de moderne wereld, maar zelfs in een dichtbevolkt land als nederland is dat toch niet overal mogelijk...

ben benieuwd naar tips en ervaringen.

hartelijke groet,
jo