Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mv
mvdv - 27-07-2015 16:06:14
Geldzaken & Recht

retourneren internetaankoop B2B

Ik heb bij een webshop als bedrijf een aantal bedrijfskledingstukken besteld, betaald en ontvangen. nu blijkt echter dat deze niet voldoen aan mijn verwachting (kleur niet mooi en maten totaal niet goed). ik wil de kledingstukken retourneren, maar nu zegt de verkoper dat ze niets retour nemen, dit is hun beleid. ze wil echter wel een uitzondering voor me maken en ze retour nemen, dan berekent ze echter wel 20% van de transportkosten. ik vraag me af of dit mag. ik weet dat je als consument 14 dagen bedenktijd hebt, maar heb je dat als bedrijf ook?