Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mij1234 - 04-08-2015 18:54:58
Computers & Telefonie

hoge datakosten vodafone

Mijn dochter heeft weer een veel te hoge rekening van vodafone gekregen,nu 140,49 voor een abonnement van 40,50.
hiervoor al 84,66 en 54,85 en 62,03 en 73,94 en 55,36.....na de te hoge rekeningen heeft zij enkele maanden terug alles wat maar enigszins,geheimzinnig data van haar telefoon af kan halen uitgezet en nu toch weer deze rekening!!!
vanmiddag naar de vodafone winkel geweest met het bekende antwoord,u heeft teveel data gebruikt en op de vraag hoe dat dan kan weten zij geen antwoord.
ook op de tijden van de grote data verbruiken,kan mijn dochter niets gedownload hebben,want het is midden in de nacht of op tijden dat zij op haar werk is(zonder telefoon),als ze wat wil downloaden doet ze dat thuis of ergens waar er wifi is.
van kwaadheid heeft ze haar simkaart al door midden geknipt en een prepaidkaart van een andere provider genomen,maar haar abonnement loopt nog door tot half september,ben benieuwd of ze nu ook buiten haar bundel komt!
ook in de winkel konden ze haar abonnement niet op half september beƫindigen,daar moet je voor bellen,zodat ze nog een gunstiger abonnement kunnen voorstellen......nou vergeet het maar nooit meer vodafone !!!!
weet iemand misschien waar we terecht kunnen om uit te laten zoeken waar die spookdata bedragen vandaan komen en nog belangrijker,is het mogelijk om het teveel betaalde geld ergens terug te krijgen???