Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sarina2015 - 11-08-2015 19:51:04
Geldzaken & Recht

Hypotheek24

Wij hebben bij hypotheek 24 een hypotheek aanvraag gestart op 18 juni 2015. we hebben direct alle benodige informatie juist aangeleverd. hypotheek 24 heeft tot 2 keer toe fouten gemaakt in het overnemen van de juiste bedragen en looptijd. hierdoor is de offerte 2 keer op en neer gegaan van de bank (argenta) naar hypo24 naar ons. dit heeft enkele weken vertraging veroorzaakt. op 30 juli kregen wij via hun systeem (met een grote groene vink) de melding dat alles rond is en we de gang naar de notaris kunnen maken. nu kregen we op vrijdag 7 augustus om 17.oo uur een voicemail bericht dat het waarschijnlijk niet gaat lukken om alles de verwerken voor de geplande overdrachtsdatum van 31 augustus. of we even terug willen gaan naar de verkoper. meerdere keren heb ik met hen gebeld echter zij blijven beroepen op gewijzigde doorlooptijden bij argenta. over hun gemaakte fouten gaan zij verder niet in. nu blijkt dat adaxio er als volmacht bedrijf ook nog tussen zit. het enige wat nu nog dient te gebeuren is het inleveren van de gezondheidsverklaring, die morgen opgesteld zal worden. wat kan hier aan gedaan worden? ik voel me in ieder geval door hypotheek 24 niet netjes behandeld. ook hebben zij hun softwaresysteem aangepast, waardoor nu ineens de groene vink weg is en we nog wel een stap moeten maken volgens het systeem: finaliseren van de offerte.
graag hoor ik van u.