Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
beau123 - 14-08-2015 15:11:18
Voeding & Gezondheid

Mag dit wel en wat nu?

Ik heb eind mei een drietal haarproducten besteld op de engelse site mankind.co.uk maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen. de klantenservice van mankind vertelde me na een maand dat ze mijn bestelling hadden verstuurd maar dat ze deze niet meer konden traceren. ook konden ze vanwege de verstreken termijn van 40 dagen geen geld terug of vervanging aanbieden. mag dit wel? zijn ze niet verplicht om hoe dan ook zorg te dragen voor de levering of anders vervanging of geld terug aan te bieden? en wat kan ik nu het beste doen?