Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edwintje2 - 18-08-2015 09:14:31
Geldzaken & Recht

Uitbuiting, en niet kunnen retouren

Hallo allemaal,

ik ga heel eerlijk met jullie zijn, en wil graag weten hoe en wat.

ik heb via via een site ontdekt waar je 3 dingen gratis kon kopen: oorbellen, powerbank en fietslampen.

nu heb ik alle gegevens ingevuld en de sponsorvragen netjes beantwoord en er staat groot in beeld 'dit pakket is volledig gratis en past door de brievenbus en u hoeft dus niet te wachten' ; fijn dacht ik nog.

totdat ik de mailtjes begon te krijgen met dat er een factuur is en dat ik even binnen 14 dagen moet betalen. het gaat om de site 12deal.com
er staat in de factuur dat de kosten gaan om de producten zelf, dus ik wil ze graag retour doen.
helaas; ik krijg geen antwoord op mijn vele mails. wel krijg ik nog een herrineringsfactuur dat als ik niet betaal, 15euro extra moet betalen.

het gaat hier niet om 1 bestelling. wij gaan straks naar een rommelmarkt en ik dacht mooi gratis handelwaar te hebben, maar nee, dit loopt echt de pan uit.


weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen??? kan kassa zelf een brief sturen of bellen, media helpt vaak.......


met vriendelijke groet,
edwin