Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
theduke1989 - 19-08-2015 13:59:03
Geldzaken & Recht

sieraden.com neemt mij product niet terug

Hallo,

ik heb bij sieraden.com onderdeel van brandfield.com een swarofski armband gekocht, helaas was de armband niet goed in de smaak gevallen, maar buiten dat paste de armband niet. dus ik via een retourformulier alles netjes ingevuld en gevraagd of ze de volledige bedrag konden terug storten.

hun antwoord was, dat er krasjes op zaten en dat ik voor de krasjes zelf de kosten moest dokken.

ik heb de armband op 10-08-2015 gekocht, het gekregen op 11-08-2015, en het als cadeau gegeven op 13-08-2015.

zij heeft het alleen gepast letterlijk alleen gepast helemaal niet gedragen. alles weer terug in de doos, garantie, label alles netjes zat nog dicht en erop.

en dan krijg ik zo'n antwoord, dat kan toch niet.
ik moet toch niet elke keer als ik een product koop het controleren foto's maken ??