Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jj
jjdws - 19-08-2015 18:04:36
Geldzaken & Recht

Opgelicht door webshop

Op 28 mei heb ik een bestelling geplaatst op de website: royaloutlet.nl.
er werd via whatsapp beloofd dat mijn bestelling binnen maximaal 5 dagen bezorgd zou zijn.
na 2 weken kreeg ik vervolgens een mail met dat er wat vertraging zou zijn, maar dat ik mijn spullen uiterlijk 5 dagen na de mail in huis zou hebben.
vanaf die periode tot nu (inmiddels dus al 3 maanden verder!) heb ik nooit meer wat gehoord. mails worden genegeerd, op whatsapp wordt er niet gereageerd. nu heb ik via de instagram van de webshop vernomen dat ik niet de enige ben met dit probleem. aangezien de webshop kvk-geregistreerd is heb ik contact opgenomen met de kamer van koophandel over de situatie.

mijn vraag is: wat kan ik doen om mijn aankoopbedrag (van €250 euro) terug te krijgen, aangezien de wettelijke levertijd van 30 dagen allang verstreken is..