Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

m.
m. lenders - 19-08-2015 20:57:21
Garantie & Verzekeringen

Restitutie van teveel betaalde premie bij AON verzekeringen

Enige tijd geleden hebben wij van aon een nota ontvangen voor de verzekering van een auto en van een motor. de hoge kosten van de autoverzekering hebben ons doen besluiten de autoverzekering bij te stellen van wa + uitgebreid casco naar wa + beperkt casco. hierover is telefonisch contact geweest met aon. er werd overeengekomen dat het volledige bedrag door ons betaald zou worden, waarna restitutie van het teveel betaalde bedrag zou plaatsvinden zo gauw de verzekering aangepast zou zijn door aon. direct daarna is door ons de betalingen verricht. van aon hebben wij een creditnota ontvangen met de aantekening dat het bedrag binnen 10 werkdagen met ons zou worden verrekend.
onlangs kregen wij van aon een aanmaningsbrief waarna wij direct telefonisch contact hebben gezocht met aon en de gehele situatie hebben uitgelegd. na enkele dagen werden we eindelijke teruggebeld.
tot mijn grote irritatie bleef aon echter persisteren dat er een door ons onbetaald bedrag openstaat. hierop heb ik aangegeven een schriftelijke klacht hier over in te dienen. op deze klacht (via e/mail, waar ik wel een bevestiging van heb ontvangen) is echter niet meer gereageerd en de door ons teveel betaalde premie heb ik nog steeds niet terug.
de aantijgingen van aon (zowel schriftelijk als mondeling) over mijn vermeende wanbetaling stuiten mij zeer tegen de borst. aon heeft laten zien en bewezen niet accuraat, niet klantvriendelijk, niet tijdig en niet klantgericht te zijn. mijn vertrouwen in het bedrijf is door deze ervaring ernstig geschaad.
excuses of een bericht van het bedrijf kan ik wel vergeten, maar hoe krijg ik mijn geld ooit nog terug?