Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mickiep - 20-08-2015 22:43:52
Computers & Telefonie

Onterechte incasso vodafone

Er is tot twee maal aan toe een onjuist bedrag van mijn rekening geincasseerd door vodafone. heb hierover veelvuldig telefonisch contact gehad met de vodafone klantenservice, chat via de klantenservice én een incident aan gemaakt via de vodafone website. de klantenservice zegt al maanden dat ik maar moet wachten en op het incident wat ik online heb aangemaakt is na elf dagen nog niet gereageerd. heb vandaag nogmaals gebeld, maar vodafone klantenservice zei dat ik maar moest wachten tot een andere afdeling de credit zou gaan verwerken, wanneer was niet bekend. daarna werd zonder pardon de verbinding verbroken door de klantenservice vodafone. k wil mijn geld graag terug. wat kan ik doen?