Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
hesselw - 21-08-2015 21:51:22
Computers & Telefonie

Wanneer gaat Tele2 haar klanten serieus nemen?

Ik heb mijn abonnement bij tele2 verlengd en heb bij deze verlenging een nieuwe sim-kaart gekregen. deze werkt alleen niet. nu wil ik dus graag een nieuwe bestellen alleen staat de contractverlenging open en kunnen ze blijkbaar tot 5-12-2015 niks voor mij doen. dit probleem speelt al sinds 18-7-2015. inmiddels 9 keer ruim een halfuur met de klantenservice gebeld die niks kunnen doen en waar je wordt voorgelogen en afgescheept met 'oprechte' excuses. inmiddels wordt ik al ruim een maand van het kastje naar de muur gestuurd en wordt elke keer beloofd dat er binnen enkele werkdagen contact met mij wordt opgenomen. dit is echter tot het heden nog nooit gebeurd.

ik wil graag de diensten krijgen waarvoor ik wel betaal(want de automatische incasso loopt door).
hoe kan ik tot tele2 doordringen dat er daadwerkelijk iets gedaan wordt zonder dat ik wordt afgescheept door een student met een bijbaantje?