Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jayden1985 - 24-08-2015 18:17:44
Auto & Vervoer

nieuw toestel geeft fout meldingen

Ik was op zoek naar een nieuw toestel voor max €200,00 euro
de winkel in delf van telecom first ben ik al eerder klant geweest
ik heb toen een tablet gekocht,vandaar dat ik nog eens terug kwam

ik sprak de winkelier aan dat ik een toestel wilden kopen
hij gaf aan dat er net paar binnen zijn gekomen en dat het zeer goede toestel om te gebruiken aangezien de specificatie met veel mogelijkheden.

van te voren vraag ik nog aan de verkoper of het toestel niet vast komt te lopen of zal gaan haperen aan gezien het geen bekend merk is
dat was alle maal geen garantie voor alle overig toestellen
er was een collega, de monteur die ook zij dat hij het toestel heeft uit geprobeerd en volgens hem perfect toestel!

ik was niet gelijk overtuigd maar aangezien de prijs nam ik een gok
ik vroeg of er een demo toestel was maar de verkoper wilden het niet aangezien het resetten van het toestel
na het besluit om het toestel aan te schaffen heb ik hem in de winkel uit gepakt en niet gelijk betaald
tot zo ver was er niks op aan te merken met het toestel
ik heb betaald
ik heb hem thuis verder geïnstalleerd
bij het gebruik kwamen er problemen
het toestel liep vast bij het gebruik van google wep browser met een fout melding
het toestel stottert bij het scherm draaien als je muziek luistert

ik ben terug gegaan naar de shop maar op dat moment onder vond de verkoper geen probleem en wilden er ook verder niks aan doen
hij heeft me gewoon laten staan en hielp mij niet meer