Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ea
eagleye - 25-08-2015 00:02:26
Computers & Telefonie

Coulanceregeling 50/50 voor KPN schade

Mijn s4 scherm deed het niet meer en vertoonde geen krassen. heb het ingeleverd bij een kpn winkel voor controle omdat het toestel nog geen jaar oud is. kpn winkel medewerker en ik zagen geen krassen verder, dus opgestuurd.
omdat reparatie te duur was, heb ik 35 euro onderzoekskosten betaald en ontdekte dat er krassen op het scherm zaten.
de winkelmedewerkster bevestigde dit en ook dat de krassen / breuken aan de binnenkant van het mobielglas zitten en niet aan de buitenkant.
kpn klantenservice belde mij terug met een coulance voorstel van 50%/50% zodat ik "maar" 108 euro voor het scherm hoef te betalen; met 35 wordt dat zo'n 143euro.
omdat de reparatiedienst de krassen zouden hebben gezien / gefotografeerd bij binnenkomst, en de winkelmedewerker zelf geen notities had gemaakt bij het opsturen, zou de mogelijkheid bestaan dat ik het dus "met krassen"heb aangeleverd. onzin. die schade moet ergens tussen de winkel en de reparatiedienst zijn gebeurd, en nu moet ik ervoor opdraaien.

is dit het beste voorstel wat kpn kan doen en kunnen ze zeggen dat omdat de winkelmedewerker geen aantekeningen had gemaakt, de schade mischien al bij binnenkomst erop zat?