Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zo
zomoevan - 29-08-2015 16:37:58
Computers & Telefonie

factuur met onjuiste omschrijving tele2

In september 2014 ben ik overgestapt naar tele2 als provider voor mijn mobiele telefoon. al snel kwam ik er achter dat ze het dekkingsgebied niet waar konden maken. na heel veel ellende, loze beloftes e.d. zijn we overeen gekomen dat mijn contract werd ontbonden. hier was ik natuurlijk heel blij mee. helaas moest ik wel een afkoopwaarde van mijn telefoon betalen van 300 euro. hier kreeg ik een factuur van. bij de omschrijving stond storing1 en storing2 met een bedrag van 200 en 100 euro. ik heb wederom telefonisch contact opgenomen met tele2 of ik een factuur wilde met de juiste omschrijving. dit was software matig niet mogelijk. als antwoord op dit gesprek heb ik een brief geschreven naar het hoofdkantoor (helaas niet aangetekend) dat ik de juiste factuur wilde.
dit was begin augustus. vandaag kreeg ik een vordering van het incassobureau. 300 euro + rente + incassokosten! geen reactie op mijn brief gehad, geen herinnering gehad van de eerste factuur. mag dit zomaar? (uiteraard ben ik in bezwaar gegaan tegen deze vordering)