Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elineelvira - 29-08-2015 16:39:03
Computers & Telefonie

Garantie laptop en winkel gestopt

Goedendag,

ik heb in april 2014 een macbook pro gekocht via trendy computers. dit bedrijf is spontaan verdwenen/failliet gegaan. nu zit ik met een probleem met mijn laptop, namelijk dat mijn safari browser uit zichzelf ineens afsluit en mijn sd-kaart lezer defect is. ik heb verhaal proberen te halen via apple maar zij zeiden dat ik eigenlijk verhaal moest halen bij trendy computers omdat zij niet verantwoordelijk zijn voor eventuele gebreken bij een laptop. maar het probleem is nu dat ik geen verhaal kan halen bij trendy computers omdat zij gestopt zijn. ik ben een beetje ten einde raad, want als ik contact opneem met apple dan krijg ik constant te horen dat ik zelf geld moet gaan neerleggen om iets te laten maken. terwijl het nog wel onder de wettelijke garantie valt die ik hoor te verhalen bij de leverancier...

met vriendelijke groet,
eline