Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkstruijs - 30-08-2015 22:05:00
Geldzaken & Recht

Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaan

Vandaag heb ik een mail ontvangen van hotelpas.com met de volgende tekst: het is inmiddels meer dan een jaar geleden dat u de hotelpas of hotelkaart heeft aangeschaft. aangezien wij geen opzegging van u hebben ontvangen is uw abonnement conform onze alg. voorwaarden verlengd naar een lidmaatschap voor onbepaalde tijd. hierdoor kunt u blijven genieten van voordelige weekendjes weg en langere vakanties met hoge kortingen! een verstandige keuze. want waarom zou u meer betalen voor uw overnachtingen dan nodig is?
het jaartarief bedraagt 299 euro, conform het bestelformulier op onze website. u betaalt per maand 1/12 (24,92 euro) van het jaartarief. aangezien de eerste maandtermijn inmiddels is verstreken verzoeken wij u om het bedrag van 24,92 euro binnen 5 dagen over te boeken op rekeningnummer nl25rabo 0159.697.107 t.n.v. hotel international. vermeld hierbij uw naam en woonplaats. u ontvangt maandelijks van ons een factuur t.h.v. dit bedrag.

ik heb in 2013 via vakantieveilingen een hotelpas aangeschaft. daar staat heel duidelijk op dat hij na 1 jaar niet wordt verlengd. nu krijg ik vandaag toch deze mail.

ik heb al een mail gestuurd dat ik niet van plan ben om te betalen, maar wat zijn mijn rechten en wat kan ik allemaal doen?