Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bart616 - 02-09-2015 13:57:39
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

geachte lezer,
ik heb dit jaar veel storingen (5-6) meegemaakt van tele2 alles in 1 waardoor ik per storing 2 dagen geen signaal had voor tv,internet,bellen.
elke storing heb ik gemeld bij tele2 met hun antwoord ach dat is vervelend ,we zullen het doorgeven, en zal 3 tot 10 dagen duren
alles standaard van een briefje voorgelezen.
ik wil nu naar 15 jaar klant te zijn van tele2 kosteloos van mijn contract af wegens wangedrag van de provider .
tele2 geeft aan dit voor mij niet kosteloos te willen doen, alleen als ik de openstaande maanden van het contract overmaak.

ik heb tele2 meerdere keren de kans gegeven om het probleem van de vele storingen op te zoeken en te verbeteren ,wat ook niet gedaan is
ik heb een adsl download snelheid test gedaan (door tele2 zelf aangegeven www.speedtest.net/nl/ ) en kom op 6.22 mbit dit is 32 % van de 20 mbit waarvoor ik betaal.

graag hoor ik van u wat ik hier aan kan doen