Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cees60
cees60 - 08-09-2015 19:39:58
Computers & Telefonie

Cisco EPC3925 heeft slecht wifi signaal

Mijn cisco epc3925 (ziggo is de provider) heeft een zwak tot slecht wifi-signaal. is het verstandig om de frequentie te verandere van 2.5 naar 5 ghz? mijn smartphone heeft wel verbinding maar als ik tegelijkertijd mijn tablet (beiden samsung) opstart krijg ik de melding dat er een trage verbinding is en dat er geen ip adres wordt toegewezen. ook als ik mijn smartphone uitzet krijg ik deze melding.gebruik een sitecom range-extender aar niets helpt. heb inmiddels al tig keren het modem gereset. dan werkt het even en dan is het weer over. iemand die mij kan helpen? alvast dank.