Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malie - 23-09-2015 16:44:35
Computers & Telefonie

Verkoopmethode Vodafone .

Zojuist een colporteur van vodafone in huis gehad. mijnheer kwam met een zeer ontwijkend verhaal binnen. het ging zogenaamd om een sterk verouderde kabelaansluiting, waardoor ik last zou hebben van storingen op de tv. nu heb ik inderdaad af en toe storingen in het beeld sinds de overgang van upc naar ziggo. het duurde nogal een poos voordat ik duidelijk kreeg waar het precies om ging. op zich was ik wel geïnteresseerd in het aanbod van een goedkoper abonnement voor tv, internet en telefoon. totdat ik zei dat ik er even over na wilde denken. echter......moest ik dan toch meteen mijn handtekening zetten. dat heb ik geweigerd, ook al verzekerde mijnheer mij dat ik nog 14 dagen bedenktijd had. op mijn vraag waarvoor ik dan zou moeten tekenen, werd mij verteld dat zonder mijn toestemming er geen post of mail met informatie mocht worden verzonden en zij niet konden nagaan of ik wel een betrouwbare klant zou zijn (wanbetaler etc.).
mijn vraag is, of iemand ervaring heeft met dit soort verkooppraktijken, want mijn onderbuikgevoel zegt me dat er toch wel een (gemeen) addertje onder het gras zat!