Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johanvdpijl - 23-09-2015 17:52:36
Huishouden & Energie

garantie topmatras lion beddenshop

Ruim anderhalf jaar geleden een boxspring bed gekocht met daarbij matrassen en ook een topmatras op aanraden van de lion beddenshop medewerkster want het is erg handig dat hier dan een afritsbare tijk omheen zit die je kunt wassen. nu heb je natuurlijk ook lakens en een molton erom heen en hoef je niet erg vaak zo`n tijk te wassen. nu na 2 x gewassen op 40 graden laten de naden los en begint de tijk hier en daar scheurtjes te vertonen. de lion beddenshop gebeld en daar geeft men geen garantie op want het is ouder dan een jaar en een top matras valt niet onder de garantie want het is geen matras volgens de medewerkers van de lion beddenshop den haag megastores, ik heb gevraagd om coulance te geven op de aankoop van een losse afritsbare tijk maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven en blijft men erbij dat een topmatras geen matras is ????? ook nadat de verkoopster de grote baas gebeld heeft en hij ook kortzichtig heeft gezegd dat een top matras geen matras is en dus niet onder de garantievoorwaarden valt blijkt er geen oplossing voor mijn probleem te komen, kortom wil ik mensen aanraden om niet bij de lion beddenshop te kopen want men houdt zich niet aan hun eigen garantieregels die op hun site staan.
op matrassen geldt volgens hun regels
eerste jaar 100% garantie
tweede jaar 2 derde garantie
derde jaar 1 derde garantie
helaas doet de lion beddenshop erg moeilijk over een stukje service wat ik vraag en krijg de indruk dat men zelf niet weet wat ze in hun winkels verkopen.
of je het nu een opleg of een top matras noemt het is uiteindelijk gewoon een matras.
wat mij betreft zijn ze een klant minder rijk en zal een ieder die ik ken en erop kan wijzen beslist niet te kopen in de lion beddenshop winkels vanwege hun slechte en amateuristisch afhandeling van een vraag/ klacht en een stukje serviceverlening. ook gaat het mij er niet om om een nieuw topmatras te krijgen, ik wil gewoon een nieuwe tijk met flinke korting of tegen inkoopsprijs als coulance. uiteindelijk heb ik gevraagd of men mijn gegevens uit hun systeem willen halen daar ik nooit meer iets bij hen zal kopen vanwege de slechte service.