Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dialet - 28-09-2015 19:34:00
Computers & Telefonie

Tele2 levert niet, maar verkoopt wel

Op 12 september bij tele2 een abonnement met toestel afgesloten. was een mooi aanbod, althans dat dacht ik... heb tot op heden niets ontvangen maar vandaag is wel nummerbehoud ingegaan, dus niet meer bereikbaar ( want nog geen sim ontvangen). inmiddels ral meer dan 4 uur met tele2 gebeld ( mega wachtlrijen ook nadat je intern wordt doorverbonden). verschillende mogelijke oorzaken gehoord waar ' een probleem in backordersysteem' het meest gehoord is. of her probleem op te lossen is weet men niet, vandaag was het advies om nog maar weer 1,5 week te wachten!! hebben anderen hier ook ervaring mee? tips hoe dit aan te pakken? ervaringen met klachtenprocedure tegen tele2? kortom iedere tip is welkom...