Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
timoc - 29-09-2015 15:19:52
Computers & Telefonie

Vodafone Abonnement

Ik heb in mei mijn abonnement bij vodafone verlengd voor 1 jaar, het ging hier om 1 van hun top sim only abonnementen a 85 euro per maand. dit vanwege de mogelijkheid om deze europa wijd te gebruiken. bij het initieel afsluiten heb ik expliciet gevraagd of de mogelijkheid er was om de bundel eventueel fors naar beneden te schroeven mochten mijn behoeftes veranderen. het antwoord in de winkel was dat dit mogelijk was na de eerste drie maanden van de contractperiode.
nu is mijn behoefte fors veranderd, naar beneden en de noodzaak voor europa wijde dekking is ook weggevallen.

maar bij een poging de bundel aan te passen werd mij doodleuk gezegd dat ik slechts 1 stap naar beneden kon, dat zou dan neer komen op 65 euro per maand plus 50 euro eenmalige wijzingskosten. die 50 euro kan ik nog ergens begrijpen, maar dat ik slechts 1 stap omlaag kon in mijn abonnement is mij destijds niet verteld ondanks mijn expliciete vraag. ik vind dit misleiding van de kant van vodafone.

wat kan ik doen om mijn abonnement toch fors naar beneden bij te stellen?