Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
margreet30 - 29-09-2015 23:59:20
Elektronica & TV

Stoomstrijkgenerator kapot 1 maand buiten garantie

Mijn stoomstrijkgenerator (180,- euro nieuwprijs) is 1 maand buiten de garantie en kapot. gebeld met philips en die gaven aan dat ze dan normaal gesproken coulance zijn in de reparatie kosten. stoomstrijkgenerator opgestuurd en krijg nu een prijsopgaven van 100,45 euro omdat er een printplaat kapot is. dit is ruim de helft van de nieuwprijs voor een 2 jaar oud produkt, moet ik dit accepteren of kan ik nog iets anders doen?