Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
dunyadaisy35 - 30-09-2015 12:08:28
Geldzaken & Recht

Bonprix, beetje vreemd..

Op 18-09 bestelde ik een jas bij bonprix. met een totaalbedrag van 74,99, inclusief verzendkosten.de jas blijft in gebreke en krijg een tegemoetkoming , ik krijg 5 euro korting op de jas en de 4.95 verzendkosten krijg ik eveneens geretourneerd. ze boeken de jas opnieuw in op 24-09-2015. het bedrag wat er nu overblijft is dus: 64.99. de jas blijft echter nog langer in gebreke en ik bijt me erin vast en ze gaan speciaal voor mij een uitzondering maken, de jas word geannuleerd en ik krijg mijn geld terug op de rekening voor vrijdag. en dan krijg ik vandaag twee exact dezelfde mails van bonprix dat er een bedrag van 45.28 terug gestort wordt... vreemd, zal wel een foutje zijn van de server, beide mails arriveren om 5.32 en zijn identiek aan elkaar. ik maak een simpel rekensommetje, ik mis nog 19.71 wat ze mij zullen retourneren. wederom benader ik hen via de social media en krijg als antwoord dat ik mijn mail nog maar eens moet nakijken, want volgens haar moet er ook een email zijn gekomen dat er 19,71 wordt geretourneerd, maar zoals ik al zei die is er niet. dan denk ik bij mijzelf.. waarom sturen zij mij niet gewoon 1 email waarin ze gewoon neerzetten dat zij de 64.99 zullen retourneren? waarom moet dat in 2 aparte mails gedaan worden? ik wil eigenlijk niet zo zeer een antwoord, want dat ik in mijn recht sta is een ieder wel duidelijk. maar wil mensen wel bij deze duidelijk maken, kom altijd op voor jezelf als je voelt dat je in je gelijk staat, zeker bij dit soort postorderbedrijven waarvan het magazijn niet binnen nederland is gevestigd, dan zeggen ze dat ze niet kunnen achterhalen waar jouw bestelling gebleven is laat je niet aan het lijntje houden en blijf staan op een antwoord. zeker bij dit bedrijf, alles wat men niet kon qua tegemoetkoming kreeg ik wel voor elkaar. dus laat je niet afschepen met "sorry voor de vertraging", u moet nog even afwachten. hun hele facebook wemelt met soortgelijke klachten namelijk.