Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

frutseltje
frutseltje - 30-09-2015 14:59:52
Geldzaken & Recht

ANWB winkel

Op zaterdag 19 september '15 een jas gekocht in de anwb winkel in gouda, ik woon zelf in groot ammers dus dat is niet naast de deur. aangezien ik eerst de jas wilde passen, voor de juiste maat e.d. heb ik hem dus niet via de webwinkel gekocht. de jas waar ik voor ging was er niet, wel een jas die tien euro duurder was. ik kon wel de jas in de winkel bestellen dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen, maar ik wilde juist weten hoe ie zat, uiteindelijk toch de duurdere jas gekocht, krijg ik op 23 september een mail van de anwb dat de jas die ik gekocht heb 30 euro goedkoper is, ik gelijk een bericht gestuurd naar de klantenservice, krijg ik als antwoord terug, na zes!! dagen dat als iets binnen 10 dagen na aankoop goedkoper is men het verschil terug krijgt, ik had volgens het bericht de jas eerder dan 10 dagen daarvoor gekocht, dus jammer maar
helaas. ik vervolgens weer een bericht teruggestuurd en vandaag maar eens gebeld. nu kan ik mijn geld wel terug krijgen, want het moet binnen 14 dagen, maar dan moet ik wel naar de anwb winkel in gouda voor zaterdag, dat is heen en terug 34,2 km, 1,80 parkeergeld en 4,00 pontgeld, dat kost me dus om en nabij de 10 euro. geld terugstorten dat kan niet...nu ben ik 25 jaar lid van de anwb maar ik vind dit een hele slechte service van de anwb.