Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jd
jdbeste1 - 01-10-2015 21:36:10
Computers & Telefonie

Chinese webshop aanschaf

Ik heb via www.buyswonder.com een gsm aangeschaft die het de eerste maand ook perfect deed. na 1 maand heb ik er een probleem mee dat de sim kaart niet herkend wordt ( geen enkele meer) ik heb ze een mail gestuurd dat ik dit probleem had. waarop ze antwoorden met een link met nieuwe firmware en een vage handleiding hoe dit te installeren ( met plaatjes met chinese tekens) ik kom hier dus niet uit en heb ze dit weer gemaild. maar nu blijft het angstig stil aan de andere kant.ik heb nu ook een officiele klacht naar ze gemaild dat ik dit niet accepteer en dat ze mij een oplossing moeten bieden. wat kan ik doen ? het is te ver weg om verhaal te halen maar de telefoon was te duur om het er te bij laten zitten.