Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

af
afkopen - 02-10-2015 14:06:21
Computers & Telefonie

veranderen van provider

Hallo, ik wilde van ziggo naar tele 2, dan vragen ze of je de postcode doorgeef en dan kunnen ze zien of dat op mijn adres mogelijk is , dan kon en heb toen besloten om over te stappen.
alles in huis van tele 2 en een bekende van mij zou helpen met aansluiten, die kwam er achter dat er in mijn woning geen isra punt aanwezig is , dus moest alles weer opzeggen bij tele 2, maar nu moet ik wel 2 maanden betalen voor dit abonnement want ze zeggen dat ik verantwoordelijk ben wat er in mijn woning wel of niet kan dus zit nu met dubbelle kosten van mijn ziggo waar ik gelukkig kon blijven en ook nog 2 maanden tele 2,
en eerst kreeg ik een brief van tele 2 op 19 september met de mededeling dat ze het netjes afhandelen, en dat ze op 18-10-15 het abonnement stoppen en dan vervalt ook de maandelijkse incasso, maar dan krijg ik 4 dagen erna een brief met medededeling dat ik tot 14-11-15 moet betalen,
voor iets waar ik geen gebruik van maak . sorry voor mijn schrijf fouten maar ik kan het niet beter. wie kan mijn helpen ?
vriendelijke groet renate.