Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

se
secricible - 02-10-2015 18:20:08
Huishouden & Energie

Contract vroegtijdig opzeggen bij slechte service?

Maandag ga ik ook rechtsbijstand bellen, maar was benieuwd of hier mensen nog advies hebben.
3jaar geleden hebben wij een contract afgesloten voor 5jaar voor alarmsysteem met koppeling naar centrale. na de bedenktijd zijn ze de boel aan komen sluiten. hierbij ontstond een hoop gedoe, het pakket bleek niet voldoende te zijn voor ons huis en er moesten extra sensoren aangeschaft worden. we hebben daarom de verkoper van het alarmsysteem gebeld die de fout erkende en ons als service deze sensoren geschonken heeft. na een jaar kregen we te horen dat er nog een factuur open stond voor 2 sensoren, maar na communiceren bleek dit idd een fout te zijn en zou het alsnog opgelost zijn.
na 2 jaar verhuisde we en namen het systeem mee naar ons nieuwe huis. hier is alles weer door hen opnieuw aangelegd en zijn er enkele extra sensoren geplaatst omdat we hier meer deuren hadden die beveiligd moesten worden. door de drukte van de verhuizing zijn we echter totaal vergeten deze facturen te betalen.
hier kwamen we achter toen we belde naar hun klantenservice omdat het systeem niet werkte. zonder uitleg werden we doorverbonden naar een dame die als taak had ons alsnog te laten betalen met niet al te vriendelije bewoordingen. er bleken nog facturen open te staan en of we die direct wilde betalen. thuis de boel uitgezocht, maar bij deze facturen bleek ook weer die factuur 3 jaar geleden te zitten! weer uitleg gegeven en uiteindelijk zwart op wit mail gehad van deze dame dat alles betaald was, prima.
ondertussen zijn we weer een jaar verder en ondertussen alweer 2x gebeld op onvriendelijke (zeg maar grove) wijze dat we een factuur open hebben staan. het kost ons iedere keer een hoop gedoe om weer uit te leggen hoe de situatie is en iedere keer zeggen ze "te zorgen dat het niet meer gebeurt" maar het achtervolgd ons nu al 3 jaar. het vertrouwen in de organisatie is ondertussen ook weg door de slechte service, communicatie en organisatie. eigenlijk willen we gewoon de boel opzeggen door gebrek aan vertrouwen.... in hoeverre hebben we een poot om op te staan?