Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

p@
p@kjn11 - 04-10-2015 13:57:15
Huishouden & Energie

Slechte service meister laminaat en dekokay

Meister laminaat gekocht 2007. dit was het laminaat wat het dichtst bij natuurlijk hout kwam doordat het een stroef uiterlijk had en niet glom zoals het meeste laminaat. garantie van 20 jaar. na 7 jaar verhuisd van huur naar koophuis. de huurwoning moest leeg worden opgeleverd.(er was geen nieuw huurder)! dus maar meegenomen naar nieuwe woning. nu blijkt dat het laminaat gesleten is op de loopplekken oude woning. overleg met dekokay leidde niet naar een oplossing. expert wist (telefonisch) wat er aan de hand was en zei dat de garantie vervalt als de vloer verhuisd wordt en ook als hij was blijven liggen! dus garantie van meister laminaat stelt niets voor. dekokay kon ook ons niet helpen! we hadden nieuwe bijgeleverd gekregen, omdat we niet genoeg hadden. en zagen dat het oude gedeelte glad was en het nieuwe stroef. omdat de expert zei dat de garantie was vervallen door verhuizing, liet dekokay het erbij zitten om een klant te behouden. wij kopen geen meister laminaat weer en zeker niet bij dekokay drachten! geen overleg, gewoon laten stikken. we zijn meerdere keren terug geweest, maar er viel niets meer te regelen. onze insteek was: geheel nieuwe vloer, desnoods tegen inkoopsprijs, het was niet mogelijk. alle nota's en bonnen waren nog aanwezig bij dekokay in drachten. dus hoezo garantie?!